Vali kategooria

Vali tüüp:

Floreas

Floreas võimlemise grupitreening arendab füüsilist jõudu, koordinatsiooni, kiirust, painduvust ja graatsiat. Füüsilist jõudu tehakse oma keha raskuse või kergemate hantlitega, lihaseid lõhkumata ja liigeseid säästes. Painduvus- ja koordinatsiooniharjutused stimuleerivad ajutööd ja pärsivad nii füüsilist kui ka mentaalset vananemist, venitused parandavad rühti.

Iluvõimlemine

Iluvõimlemine on tippspordiala, millega sobib alustada juba 3-7aastaselt. Treeningus kasutatakse hüpitsat, rõngast, palli, kurikaid ja linti. Treening pakub võimaluse käia võistlustel nii Eestis kui ka välisriikides.

Judo

Tänaseks võistlusspordiks arenenud vaimne kunst arendab lastel ja noortel lisaks kehalisele koordinatsioonile ka oskust vastutustundlikult käituda ning suhtuda viisakalt ja austusega mitte ainult oma sõpradesse, vaid ka oponentidese.

Muay Thai

Taipoks erineb tavapoksist peamiselt suurema kontaktpunktide arvu ja sellest tuleneva erineva jalgadetöö poolest. Taipoksijad liiguvad ringis aeglasemalt, kuid peavad keskenduma enamatele vastase piirkondadelele.

Toning

Üldkehaline rühmatreening, kus on kasutuses nii hantlid kui ka kettad, oma keha raskus, pallid ja kummid. Koormust saavad kõik suured- ja väiksed lihasgrupid. Tunniajane intensiivne treening lõpeb venituse ja lõõgastusega.

Venitus

Venitamine saadab lihastesse signaali märguandega kiirendada vere- ja hapnikuvahetust ning keha üldist ainevahetust. Venitust nimetatakse ka lihaste ja liigeste hoolduseks, sest see lõdvestab lihaseid, taastab elastsust ja aitab vältida vigastusi. Rühmatreening sobib ideaalselt sundasendis töötajatele, füüsilise töö tegijatele, peale jõusaali ning vanemaealistele.