Pirita Marina Spordikeskus alustab uute rühmatreeningutega!

Valikus on erineva raskusastme ja iseloomuga treeninguid igale vanusele ja tasemele – olgu eesmärgiks parandada toonust, korrigeerida rühti või vormida lihaseid.

Võimlemine

Võimlemine kuulub maailma vanimate spordialade hulka. Võimlemine arendab lisaks füüsilisele jõule ka koordinatsiooni ja painduvust. Võimlemine arendab ka rütmitunnetust ning vormib kauni rühi.

Iluvõimlemine

Iluvõimlemine on tippspordiala, millega sobib alustada juba 3-7aastaselt. Treeningus kasutatakse hüpitsat, rõngast, palli, kurikaid ja linti. Treening pakub võimaluse käia võistlustel nii Eestis kui ka välisriikides.

Mudilaste võimlemine

Mudilaste võimlemine on üldarendav mänguline tegevus, mis toimub muusika saatel. Õpitakse rütmitunnet, tehakse tutvust akrobaatika algõpetusega, arendatakse rütmitunnet ja koordinatsiooni. Sobib 3-6aastastele lastele. Treening ei vaja eelnevaid kogemusi ega oskuseid.

Tantsuline võimlemine

Tantsulises võimlemises arendatakse rütmitunnet ja koordinatsiooni, samuti füüsilist jõudu, painduvust, kiirust ja graatsiat. Õpitakse kasutama võimlemisvahendeid – hüpitsat, rõngast, palli, kurikaid ja linti. Edasijõudnutel on võimalik kokkuleppel vanematega jätkata iluvõimlemises. Sobib nii mudilastele kui ka suurematele lastele. Treening ei vaja eelnevaid kogemusi ega oskuseid.

Toning

Üldkehaline rühmatreening, kus on kasutuses nii hantlid kui ka kettad, oma keha raskus, pallid ja kummid. Koormust saavad kõik suured- ja väiksed lihasgrupid. Tunniajane intensiivne treening lõpeb venituse ja lõõgastusega.

Loe lisa!

Venitus

Venitamine saadab lihastesse signaali märguandega kiirendada vere- ja hapnikuvahetust ning keha üldist ainevahetust. Venitust nimetatakse ka lihaste ja liigeste hoolduseks, sest see lõdvestab lihaseid, taastab elastsust ja aitab vältida vigastusi. Rühmatreening sobib ideaalselt sundasendis töötajatele, füüsilise töö tegijatele, peale jõusaali ning vanemaealistele.

Loe lisa!

Floreas

Floreas võimlemise grupitreening arendab füüsilist jõudu, koordinatsiooni, kiirust, painduvust ja graatsiat. Füüsilist jõudu tehakse oma keha raskuse või kergemate hantlitega, lihaseid lõhkumata ja liigeseid säästes. Painduvus- ja koordinatsiooniharjutused stimuleerivad ajutööd ja pärsivad nii füüsilist kui ka mentaalset vananemist, venitused parandavad rühti.

Loe lisa!